środa, 16 października 2013

Słowo to środek 'do celu' dla wielu..

 Don't think too much..

Czasem ciężko jest nam obrać konkretną drogę i skupić się nad tym co jest dla nas najważniejsze,bo
przecież jest tyle rzeczy które nas rozpraszają. Dlaczego w tak młodym wieku decydujemy o naszej przyszłości ? w wieku w którym nie jesteśmy do końca dojrzali i rozsądni na tyle, by krok po kroku wiedzieć jak dalej potoczy się nasze życie..Mówią, że życie polega na wyborach, zgadzam się z tym, ale dlaczego akurat teraz? To naprawdę za wcześnie. Jak to się mówi " wszystko w swoim czasie" oby!
Myślę, że nadejdzie w końcu taki dzień kiedy pewnie pójdę przed siebie, bo jeszcze chwilowo nie wiem NIC.

- i nie pytaj mnie o jutro, nie mam więcej niż dziś.

 to wszytko jest takie ulotne..



 tęsknie za tym..



 tak z sentymentem..


Nie przypadkowo nazywam cię bratem, to jest ważne jak pierwsza miłość.
Mamy inną matkę, adres, ale dla mnie jesteś rodziną.
Poważnie, nie ma nic ponad, dobrze znasz mnie, bez jednego słowa,
Bez żadnego 'ale' wiesz jak zapanować nad moim strachem, sam bym nie zdołał.
Rzadziej widzimy się, mimo to ma to sens, a jestem tutaj,
Jaki nie trafiłby pech nas dwóch jak trzech, gdy inni wbijali w to chuja..

http://www.youtube.com/watch?v=ICn94opzQvw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz